środa, 5 grudnia 2012

09. WAŻNA WIADOMOŚĆ - CZYTAJ

Chciałabym, by każdy przeczytał tą notatkę. Dlaczego ? Może dlatego, że mam dość przymykania oka, na to co się dzieje na świecie ?
Około 200 ludzi ( jak nie więcej ) codziennie ginie w Syrii przez wojnę domową. Dla niektórych może to wydawać się bezsensowne, po co to zamieszczać na blogu, czyż nie ? A może czas uświadomić co się dzieje na świecie ? Powodem jest - Religia. ( ? ) Chodzi o to, że ludzie sprzeciwiają się prezydentowi ( jego kadencja obecnie mija 12 rok ) Bashar'owi al assad. Mordują niewinnych cywilów jak i dzieci, niedawno zamordowano 9 dzieci - żadne nie miało 15 lat. Tutaj jest filmik zamieszczony, gdzie człowiek jest grzebany żywcem w Syrii, jego ostatnie zdanie " Nie ma żadnego Boga, po za Allahem " na to mu żołnierz opowiedział " Nie ma Boga, jest Bashar. "
http://www.fakt.pl/Syria-zolnierze-zywcem-pogrzebali-czlowieka-,artykuly,155573,1.html
( Jest tutaj filmik na tej stronie. Nie podałam z YT, ponieważ jest ograniczenie wiekowe. ) Dla osób o słabych nerwach nie polecam, by to oglądali. 

" Jak dobrze nam upalnym latem,
Pacyfikować arabską wieś.
Stać za opłotkiem z automatem,
i mieć na butach arabską krew "
Pacyfikować : brutalnie tłumić bunty, powstania narodowe przy użyciu siły zbrojnej oraz prowadzić politykę terroru wobec ludności okupowanego terytorium.
Wojna domowa w Syrii trwa już ponad 600 dni. Wyobrażasz sobie codziennie przeżywać cierpienie, tortury, łzy bliskich i innych śmierć ? Bo ja nie.
Szczerze mówiąc nie lubię rapu, ale ten kawałek jest naprawdę wielki :



Filmik jest naprawdę drastyczny. Gdy to oglądałam płakałam. Szczerze mówiąc nie obejrzałam go do końca. Po prostu nie dałam rady.

Na dużej ilości portalach typu " wprost.pl " , "niewiarygodne.pl"pisze się o 3 wojnie światowej.

" Atak Izraela na Iran wywołałby III wojnę światową - powiedział irański generał Amir Ali Hadżizadeh, dowódca lotnictwa elitarnej Gwardii Rewolucyjnej. Dodał, że Iran może "prewencyjnie" zaatakować Izrael, gdyby ten przygotowywał uderzenie." - wprost.pl 
Iran posiada broń jądrową, a za pomocą tego, można za jednym razem zniszczyć całą np. Warszawę i sąsiednie miasta, jak nie więcej.
 
http://mainhg.demotywatory.pl/uploads/201003/1268409553_by_talib889_500.jpg 
 
Mam nadzieje, że może coś wam to uświadomi, że narzekacie na swoje życie, a inni walczą o nie. 
 
 
 
 

12 komentarzy:

  1. Jej.. To co się tam dzieje jest na prawdę okropne. Kiedyś słyszałam o tym, ale teraz.. Jak obejrzałam ten film, wszystko się zmieniło.. Tak strasznie im współczuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mogę, co to się dzieje na świecie. Koleżanka mi coś mówiła, ale nie wiedziałam o co chodziło. Przerażające, współczuję ;//

    OdpowiedzUsuń
  3. Straszne nie mogę tego pojąc. ;-( !

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog, Naprawdę cieszę się że są jeszcze osoby które mają odwagę napisać taki "artykuł" Podoba mi się twoja odwaga. Myślę ze dużo osób może tego nie pojąć ja też. Takie zamieszanie z powody jednej osoby. Przerażające.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy blog, takie coś mnie nie interesuje, na pewno bardziej blog o modzie, ale super to sformułowałaś i się zaciekawiłam na prawdę super:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej , śliczna nazwa bloga, ślicznie piszesz , i bardzo ładny nagłówek, blog normalnie świetny.:) NIC DODAĆ NIC UJĄĆ. ;) Poolecam takie blogi . ; ) ; * PRZEŚLICZNIE TU NAPRAWDĘ. ; * o.O SUODKO . *u* . *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna grafa a jeśli chodzi o treść, to w sumie nie wiem... Ja to się tym nie interesuje, ale tych co tak to na prawdę SUPER;;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Łoo ! To było mocne.! Poruszyłaś mnie tym opowiadaniem o życiu innych. Ja też często narzekam na swoje, ale nie wiedziałam, że ktoś ma takie piekło ! To jest okropne ! Współczuje tym dzieciom.. Bardzo chciałabym im pomóc.. Zbytnio nie interesuje sie takimi blogami, ale to naprawde mnie zaciekawiło. Świetnie piszesz - pisz dalej ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prawdę mówiąc ( pisząc xd ) popieram to ! Szczególnie ten obrazek , I wojna światowa , 4 lata , II wojna światowa 6 lat , a tu ta III wojna światowa 10 minut . Dla mnie ludzie w tych czasach boją się podjąć walkę !Ta III wojna światowa , nie wiąże się z tym co się wiąże na Syrii ! Tyle dzieci , tych bezbronnych dzieci ginie , choć nic nie zrobiły ! Ci ludzie , również i zwierzęta , jak i ludzie ! To jest okropne co się dzieje na świecie ~! Świetny artykuł , nigdy mnie to tak nie poruszyło , tan jeden filmik oglądnełam jak pogrzebali człowieka .. OKROPNE ! nie wierze jak można tak robić ! Czytam dużo artykułów o takich rzeczach .. I jest jeden z nich .. Nic dodać , nić ująć ..

    ~ Klaudia .

    OdpowiedzUsuń
  10. Poruszyłas ważną sprawe , mnie też wnerwia jak te wszystkie pseudo "ofiary losu" męczą mnie jak im to nie jest źle . Gówno prawda , to co spotyka tych ludzi jest bardzo złe niesprawiedliwe , ale myśle że to jeszcze nie jest to najgorsze zło , to najgorsze zło dzieje się właśnie teraz ale jest tak zamaskowane że kiedy sie pojawi rozdupczy wszystko. Z tego co widziałam w niektórych komentarzach powyższych to niektórzy nają to w dupie ( bez urazy) . To tyle nie mam nic więcej chyba do powiedzenia .. aa tak tak właśnie , jeszcze ten filmik , nie oglądnęłam go bo nawet nie jestem sobie w stanie tego wyobrazic a co dopiero oglądnąc , nie kręci mnie patrzenie na czyjeś cierpienie. to tyle.
    PS.: Żyjcie dobrze i cieszcie sie swoim życie choćby było nie wiadomo jak złe , na pewno się uloży , a jeśli nie to zapewniam że kiedyś za nim zatęsknicie , ale będzie za puźno .

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zdaniem to jest sprawa tamtych krajów, oni też nie mieszali się w "naszą wojnę", a cywile giną zawsze.
    Jedyne, co mnie przeraża, to ta broń jądrowa. Przecież to zło w najczystszej postaci.

    OdpowiedzUsuń